söndag 28 mars 2010

Söndag...

Jaha det var den helgen det!

Varit på Zumba idag. Blev väldigt svettig, det rann t.o.m längs kinden, brukar inte göra det. Om det sen berodde på att jag inte varit på Zumba på 2 veckor det vet jag inte.
Men oj så skönt det var efteråt! Zumba I like!

Kroppsmässigt har det faktiskt hänt nånting. Dock på fel ställen. (kollade lite på mig själv i bastun i fredags och sambon tyckte nog att det hänt nånting). Rumpan och brösten försvinner medans magen envist hänger kvar. Men sen är ju magen det svåraste att få bort. Mera situps bara!
Byxorna börjar bli lite hängiga i rumpan, men BH:n sitter bra än så länge. Som sagt mer jobb med magen! Men det tar sig sa pyromanen!
Måste dock citera en gammal kollega, hon sa: Varför kan inte det här (magen) flytta hit (brösten)?

Annars har jag varit på 19 års kalas idag. Sambons bror fyllde 19. Tiden går fort, han var bara en liten plutt när jag träffade sambon, han borde ha varit 8. Ja jisses! Han har ändrat lite sen dess kan jag säga! haha

God natt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar