måndag 29 mars 2010

mysko

Sambon har haft in modemet till ålcom idag...
Jag vet inte vad dom gjorde, men det blev inte bättre.
Det går mer långsamt och plötsligt syns inte några bilder på min blogg. Okej det kanske inte är ålcoms fel, det kan ju faktiskt vara nåt med bloggsidan.
På ålcom påstår dom att bredbandet har blivit snabbare...ha...inte här i alla fall, snarare tvärtom.
Nåja....

Har jobbat idag och när jag kom hem så kände jag bara att jag måste ut på en promenad och få lite luft.
Frågade dottern om hon skulle med, men hon hade dykt ner i legolådan med sin pappa och farbror. Där tänkte hon stanna. Så jag fick gå ut på en promenad själv. I och för sig var det ganska skönt, ingen som stannade och slängde sig i nån snöhög, ingen som klagade på ont i benen och ingen som gnällde över att nån annan stannar hela tiden. Mmm...min familj är härlig men ibland lite onödigt jobbiga, i alla fall när man ska på promenad, ibland undrar jag varför dom kommer med över huvudtaget. Nåja jag fick en lugn och skön halvtimme för mig själv, dock började det att regna, men det gjorde inte så mycket, det var ganska skönt!
När jag kom hem slängde jag mig på golvet och gjorde situps, när jag ändå var på gång.

Dottern är i badet och jag ska just vaska upp henne. Hon kan dock sitta där i timmar om hon skulle få, trots att badkaret börjar bli för litet, men det verkar inte störa henne speciellt mycket.
Ikväll kommer Arn också. Jag hade inte alls tänkt att jag skulle se den serien, eftersom jag tycker att jag helt enkelt inte behöver se alla serier. Men så började jag se förra måndagen och nu måste jag nog se fortsättningen.
Sambon suckar över det förstås, men det är bra för att han helst skulle se på discovery dygnet runt. Vad är det med karlar och discovery??

Nu ska jag vaska guld, ja alltså min guldklimp förstås.
See ya!

1 kommentar:

  1. du det är nog nåt med bloggspot för jag ser inte heller nå bilder.

    SvaraRadera