söndag 14 mars 2010

Inget gottis mer på ett tag....


Det känns som man ätit bara kakor och tårta och sånt i flera dagar nu. Känner mig som en padda och vill absolut inte mäta midjemåttet för det lär inte vara - 3 cm längre...Snarare tvärtom!
Idag har vi varit på 1 års kalas till Scott! Storebrors yngsta.
Så det blev ju lite kakor och gott där också....Jo jag vet man behöver inte äta fast det finns...Men det är ju så gott!
Nåja nu blir det inte alls nånting förrän sambons brorsa fyller år i slutet på månaden. Jag har ju försökt hålla mig till bara en dag i veckan, men nu ska jag hålla mig helt fram till E´s kalas. Får se om det går.
Det där med träningen har ju varit lite sämre också den senaste veckan. Men jag har i alla fall idag varit på en 45 minuters promenad och sen blev det lite situps efter det. Imorrn är det nya tag igen! Basta!
Nu blir det soffan en stund och sen blir det nog sängen med en bok...
Lägger in en bild på dagens födelsedagsbarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar