lördag 27 mars 2010

Gudbarn, jobb och uttråkad

Just nu har vi vårat gudbarn Sarah här. Hennes föräldrar är till Sverige och handlar så hon har varit här hela dagen. Sarahs syskon är inhyrda hos andra. :)

Jag har jobbat idag så sambon har underhållit barnen tills jag kom hem. Eller kanske det är dom som har underhållit honom, inte vet jag...?! :)

Annars känner jag att mitt liv känns lite tråkigt! Det händer ingenting i mitt liv känns det som. Stampar liksom på samma ställe. Skulle behöva göra nånting riktigt kul!
Brudarna jag lagade på mässan har tänkt att vi ska fara alla och shoppa en dag i Sverige och göra nåt kul tillsammans. Det låter jätteskoj, men vi har lite svårt att hitta en helg som passar alla. Jag hoppas att det ska lösa sig så man har nånting att se fram emot!
Det känns som det händer saker i alla andras liv, men mitt står stilla!
Jag försöker få sambon med till prästen, men det verkar trögt just nu. Då skulle det hända nåt i mitt liv i alla fall och nånting kul också.
Missförstå mig inte nu, jag vill inte gifta mig bara för att det ska hända nånting. Jag tycker bara att det börjar bli dags för det när man varit tillsammans 11 år. Men som sagt jag får ingen respons. Karlar!!!

Ha en trevlig kväll mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Det är så där ibland. Och sen när det händer något så händer allt på samma gång så att man knappt hinner med. :) Aldrig är man nöjd. ;)

    SvaraRadera
  2. Har du prövat att fria då? :) Kanske det skulle hjälpa?

    SvaraRadera