måndag 22 mars 2010

Sjätte dagen...


Sjätte dagen på jobb idag. Gick bättre än jag trott, men det är fortfarande 2 dagar kvar innan jag får ta det lite lugnt! Visst är jag trött och jag har inte riktigt tålamod med dottern. Det märks även på henne att hon varit mer på dagis och inhyst hos den ena och den andra. För lite tid med sin mamma helt enkelt.
Man ska inte jobba såhär mycket när man har en femåring att ta hand om när man faktiskt är lite ledig nån kväll. Det är bara så. Men ibland är det så och vi tar oss igenom det här också, även om man tycker det är lite jobbigt just då när man är i det!
Skulle sambon varit hemma skulle det ha varit en helt annan sak, då hade hon i alla fall sin pappa att vara med, men han har ju också jobbat!
Nä på torsdag och fredag blir det att mysa bara vi tre och INTE jobba!

Dock är jag lite besviken på båda tidningar. Inte en endaste liten frisyr i nån av tidningarna efter mässan?! Va?! Ingenting alls från modeshowen över huvudtaget. Det tyckte jag var dåligt!
På Nyans hemsida finns det några bilder och Ålandstidningen hade nån, men jag tycker i alla fall att det var dåligt! :(

Nu ska jag dricka lite te och så småningom blir det sängen. Ska jobba 9-19.30 imorgon. Behöver krafterna.
Sätter in en bild på min lilla plutt när hon var ca 9 månader! Är hon inte söt? :)
Sov gott mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar