torsdag 1 april 2010

April...

Jaha då var det april!
Är trött idag och det var väldigt skönt att sluta 16.00 idag kan jag säga.
Jag "snoozade" till och med imorse. Jag kan säga att det hör inte till vanligheterna.

Har egentligen inte så mycket att tillägga.
Är trött och irriterad och känner inte för att göra nånting.

Imorgon blir det zumba. Världens bästa Linda hade bokat in mig när hon såg att det fanns platser kvar. Tack vännen! :) Så det blir zumba både fredag och söndag. Kanske är lika bra för det lär väl bli en massa god mat och annat gott under helgen.
I alla fall om man läser systers blogg så verkar det som hon har bakat för en hel armé. =)
Ska bli gott!

Nej nu tror jag det blir soffan.
Trevlig påsk på er! Ta´t lugnt med äggen och memman!

2 kommentarer:

  1. haha! Jaa men när jag själv inte äter så måste jag ju få er andra att äta istället, i rejäla mängder ;)

    SvaraRadera
  2. ja visst är jag världens bästa =) tack tack...haha!

    SvaraRadera