måndag 5 april 2010

Uppdatering....

Påsken är över och jag har faktiskt lyckats att inte äta allt för mycket gott. Visst har det blivit en del, men jag har ju också tränat så det jämnar ut sig.
Fick för mig igår att jag skulle mäta och väga mig.
Det visade sig att jag gått ner 1 kg och det har försvunnit ytterligare 2 cm i midjan. Alltså har det nu försvunnit 5 cm...tjoho! Låren står på samma, men dom behöver å andra sidan inte bli mindre heller. Det är så kul när man ser att det händer nånting, och då har jag ju ändå inte toktränat! :)

Påsken i stora drag annars:
Fredag: Var ute på gården lite, insåg att mina blommor som jag planterade på hösten har kommit upp en bit. Jag var på Zumbapass. Dottern plockade fram sin cykel, skulle prova utan stödhjul, men hon vägrade trampa och litade inte alls på att hennes mamma höll i henne. Stödhjulen åkte på igen. Farmor var hit en stund, bjöd oss på middag. Middagen räddad den dagen alltså. Lite vin till den också som var riktigt gott!
Lördag: Träffa en kompis som annars bor i Sverige. Syster hade kalas. Träffade även flera av mina fastrar och mina kusiner och kusinbarn.
Söndag: Sambon grejade båthus. Jag var på zumba. Färgade håret. For in till stan och hälsade på vännerna J och S. Trevligt! Synd att vi hinner ses så sällan för dom är så himla trevliga.
Måndag: Dammsög lite hastigt. Svängde ihop en blåbär och hallonpaj. Vänner i massor =) dök upp. L och D med barn, J och K med dotter och A med sina flickor. Men det var trevligt! Det måste vi göra om hörni!!! =) Kvällen togs det en promenad och nu bara är vi.
Hoppas ni också haft en bra påsk?!
Ha de vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar