lördag 17 april 2010

Inte mycket nytt...


Här händer väl inte så mycket nytt.
Har jobbat idag.
Är fortfarande trött, men har ännu inte insjuknat i något.
Hade kallt om fötterna när jag kom hem så det blev yllesockor på igen (jag hade egentligen satt bort dom för den här vintern).
Har börjat kratta lite på gården, där det går. Jisses vad löv det är överallt! Och stenar på gräsmattan efter plogningen i vinter. Så jag plockar sten lite hela tiden vartefter snöhögarna med stenar smälter. Dom flesta snöhögar är borta, det är dom två största som är kvar lite ännu. Men jag jobbar på att få bort dom innan sambon kommer hem på onsdag.
Han kommer att vara hemma 4 veckor nu så jag hoppas att det händer nånting här hemma. Men vi har lite för mycket vi ska hinna med bara. Bl.a ska vi försöka oss på en tur till sverige, vi ska hinna till stugan och kolla läget efter vintern, svärfar, svärmor och jag själv fyller år, jag ska med mina kolleger fira en annan kollega som fyller 50, däremellan ska jag jobba, träna, hinna umgås med vänner och familj och ja...Nåja vi tar det vi hinner med helt enkelt! Dessutom hoppas jag att det i alla fall ska bli tapetserat i åtminstone ett rum där uppe och svärfar har dessutom börjat prata om altanen våran. Och när storebror bytte till sommardäck på min bil häromdagen så konstaterade han att handbromsen inte tar på höger sida. Ja är det inte det ena så är det det andra med dom där bilarna. Prioritera heter det va?!
Det blir nog att göra det tror jag.
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar