söndag 25 april 2010

Börjar bli sent...

Har suttit vid datorn en bra stund redan och har länge tänkt att jag ska skriva ett inlägg ikväll. Nu är klockan snart 23.00 och nu skriver jag det där inlägget...

Idag fyller lillebror J 27 år. Grattis! Vi har varit och grattat idag och fått lite kaffe och kaka.
Firade lillebror D på samma gång eftersom han fyller på tisdag. Mycket kalas blir det när man har alla sina 4 syskon födda i april. Det är bara jag som är lite udda och fyller i maj. Undrar riktigt vad mamma och pappa tänkte där???...Eller så tänkte dom helt enkelt inte...

Under helgen har jag fått lite krattat. Är bara en bit kvar, men den går inte att kratta förrän det har torkat där. Nu är det så blött så man nästan sjunker ner i jorden. Så jag väntar med det ett tag om det alls blir krattat i år. Sambon gick nämligen och sådde lite nytt gräs på de ställen där det inte riktigt tagit sig och då kanske det inte är så bra att kratta där, jag menar då krattar jag ju bort alla frön. Nåja vi får se hur det går.
Har även fått lite blommor planterade och nån även omplanterad. Inneblommor alltså.

I fredags var jag på massage efter jobbet. Alltså verkligen...så borde man alltid avsluta sin arbetsvecka. Oj så skönt! Bokade in mig igen om två veckor...

Nu ska jag krama kudden lite...kanske även sambon...=)
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar