lördag 9 januari 2010

Pulkåkning och bastubad...


Idag blev det pulkåkning i byns backe. Dottern ville inte alls först, men när vi kom dit och det var en massa andra barn där så sa hon: Mamma jag vill vara här länge!
Vi var där 1timme och 15 minuter. Sen blev hon trött av att gå upp i backen. Och hon åkte ju några gånger också. Och det gick riktigt bra, hon har blivit duktig på att styra pulkan, även om det bar till skogs några gånger.
Var faktiskt inte så kallt fast termometern visade så. Jag hade i och för sig klätt på mig ordentligt och var ganska varm efter att ha traskat till pulkbacken dragandes på dottern.
Var ju så härligt väder idag så jag tyckte att vi bara måste ut. Så städningen har fått vänta idag också, men imorrn ska dammsugarn fram.
Känns lite bättre idag med förkylningen. Har inte hostat lika mycket.
Nu ska jag sätta igång bastun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar