onsdag 27 januari 2010

Ont i nacken...


Sitter just nu med vetekudden runt nacken. Fick så ont i nacken på eftermiddagen, har försökt gått och tänjt lite och sådär, men det har inte riktigt hjälpt. Så nu blev det vetekudden.
Vet inte om jag kanske gjorde nåt tokigt på träningen i dag. (?)
Har idag fixat medlemskort på Avancia, så nu ska här bli tränas av. Får se när det passar bara, sambon far ju på jobb snart igen och då måste jag eventuellt ha barnvakt. Kanske det går att ha henne med men jag har en känsla av att jag inte riktigt får vara i fred då. Nåja, det där fixar sig nog skulle jag tro.
Har annars idag, efter träningen, sprungit runt på stan. Fixat present åt lilla mamma, kan ju dock inte säga vad det är eftersom lilla mamma läser min blogg. :) Men jag hoppas och tror att hon blir glad.

Sambon har tänt en brasa, efter att jag sa att det är så ruggigt när det stormar såhär där ute. Han tycker bara det blir varmt här hemma men jag fryser alltid. Är lite svårt det där sen att reglera. Men å andra sidan kan jag elda och ha hur varmt jag vill när han är på jobb.
Blås inte bort där ute nu! Om ni nu mot förmodan absolut måste ut i detta väder...
Katterna är ute, hoppas inte dom blåser bort bara...Nåja jag hoppas dom har vett att gå och gömma sig nånstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar