söndag 17 januari 2010

Grattis mormor!

Måste väl komma ihåg mormor och säga Grattis åt henne. Hon fyllde på fredagen, men då var hon inte hemma och igår skulle hon bjuda på kaffe och tårta, men jag jobbade och dessutom har jag ju just nu ingen bil att köra med. Måste ringa henne idag och gratta.

Har idag inte gjort så mycket egentligen. Har fastnat lite i en bok jag började läsa igår. Sen har jag och dottern varit ut ca en timme. Först var vi och hämtade tidningen som jag glömde bort igår och sen busade vi lite här ute på gården. Var lite i kallaste laget fast det var bara -2 grader, men när det ska blåsa så känns det ju som -10. Men det gick bra bara man höll sig igång.
Sen har jag och dottern "moddat". Hon fick playdoh (?) i julklapp och nu lagade vi både mat och gubbar och katter av leran. :) Finns bildbevis, men jag har inte satt in dom i datorn än. Visar dom vid ett annat tillfälle.

Resten av dagen tror jag vi slappar lite. Fast det finns ju annat att göra, men det är sånt där mindre roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar