fredag 8 januari 2010

Kallt...


Ja idag är det fortfarande kallt! Och det var läge för en brasa tyckte jag. Sagt och gjort, bara jag kom mig innanför dörren här hemma så tände jag en brasa.

Förkylningen håller i sig. Har bara haft början till en hostattack idag. Vi är flera på jobbet som varit länge förkylda nu. Verkar vara en riktigt seg sort det här. Och jag börjar bli riktigt trött på den. Jag vill vara pigg och kry nu, så jag kan börja träna och orka göra saker igen.
Här hemma ser det snart ut som hej kom och hjälp mig, men jag har bara inte orkat rasta dammsugarn, tvätthögen ökar både i tvättkorgar och på bänken. Måste nog i alla fall ta tag i det under helgen, sambon kommer hem på onsdag och jag tror jag i alla fall måste dammsuga och ta hand om tvätten, att det inte ser ut som när han for på jobb, för två veckor sen.
Alla julsaker, börja bli läge för att plocka undan dom också. Tar lite i taget tror jag.
Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar