måndag 30 maj 2011

Min favoritserie

Jag tittar inte på så himla många serier mera, men det finns några stycken som jag bara måste se. Den ena är Bones...Tycker det är intressant med kriminalfall och hur dom hittar precis allting som för dom till mördaren. Därför tycker jag nog om NAVY C.I.S också. Jag vet inte men kanske jag borde blivit kriminalare för jag tycker alla såna serier är bra. Även böcker faktiskt, men nu var det tv serier vi snackar.
Följer också med Solsidan. Den har så himla sköna kommentarer och man får sig ett gott skratt. Några kommentarer är t.ex. - Blir det inget sex nu? - Nä jag tror att musslan slöt sig faktiskt! eller vad sägs om: -Du ser mig äta en bajsmacka och du säger ingenting! eller -Du, jag är inte görfuktig direkt!
Ja den är för bra!
Ja det är väl dom serier som jag mest kollar på, sen kollar jag lite andra bara sporadiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar