fredag 13 maj 2011

Favoritfilm

Jaha du favoritfilm...
Den är lite svår, det finns många filmer som jag tycker är bra.
Men självklart är ju Dirty Dancing en sån där film som man bara måste tycka om. =) Den har jag sett många gånger men kan se den många gånger till.
Jag är väl en sån person som tycker om en massa kärlekskrafs (som mannen brukar uttrycka sig). Men jag ser gärna en skräckfilm också, men inte gärna ensam.
Kollade nyligen på Twilight och blev lite förvånad över hur bra jag tyckte att den var. Jag är inte mycket för filmer med vampyrer, ufon och såna saker. Men Twilight gjorde mig glatt överraskad. Nu vill jag ju se den andra också. =)
Men ska jag och mannen titta på film så händer det rätt ofta att jag somnar. Jag vet inte hur många filmer jag sett bara början på, vissa har jag sett början och slutet på men vad som hänt i mitten av filmen har jag ingen aning om. Mannen tycker mest att jag är tråkig som alltid somnar. =)

5 kommentarer:

  1. Twilight blev jag oxå glatt överraskad över...dan försökte få mig att se dem för nåt år sen men det lockade inte riktigt med vampyr film. Men sen kom ju den första på tv för nån vecka sen och så såg vi den andra dagen efter. Ikväll ska vi se den tredje =)

    SvaraRadera
  2. Att du somnar, när ni ser på film, har du efter far din. Kram

    SvaraRadera
  3. Mamma: Jasså du...Menar du att du aldrig somnat?! ;)
    Linda: Har ni den andra filmen? Jag skulle gärna se dom andra också...

    SvaraRadera
  4. Jaja, det har väl hänt nå´n gång, men för det mesta ser jag hela filmen!

    SvaraRadera
  5. Den finns nog hemma...

    SvaraRadera