tisdag 17 maj 2011

Kläder

Jag vet inte ens vad jag ska skriva här.
Rubriken kläder kan ju innehålla så mycket olika saker.
Men kläder är bra och det måste man ha helt enkelt. Jag som alltid fryser dessutom skulle inte klara mig utan kläder.
Jag är ingen sådär modefreak att jag måste ha allt det senaste, jag är mera för att ha det JAG tycker är snyggt och det JAG tycker är bekvämt. Hemma går jag gärna i mjukisbyxor och nån skön tröja. Ska jag på fest klär jag gärna upp mig i kjol eller klänning bara för att inte se ut som man alltid gör. Annars går jag mycket med jeans och nån tröja eller kofta, gillar mycket långa linnen också och använder nu också mycket leggings, treggings och tights.
På fötterna har jag allt som oftast strumpor men inte sommartid då det är varmt, från oktober till april har jag yllesockor på mig dag och även natt ibland.
Men jag skulle nog säga att jag gärna har mest bekväma kläder som jag trivs i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar