lördag 18 december 2010

Inget gym


Här behövs inget gym.
Idag har jag och dottern varit ute i 2 timmar och letat fram både dörren till garaget och trappan till finentrén. Det var ett jobbigt jobb kan jag säga. Jag var genomsvettig och antagligen har jag ont både här och där imorgon. Dessutom är jag ju inte helt kry ännu heller så jobbet blev ännu jobbigare än det borde varit. När jag nästan var klar kommer "svärmormor" förbi och hon tar första bästa skyffel och hjälper mig med det sista. Väldigt tacksam var jag för det.
Sen for dottern och svärmormor på en sparktur med sparken medan jag velade mellan dom två granar mannen hade hämtat hem före han for på jobb. Det blev slutligen den största av dom för den var sist och slutligen finast. Nu har granen fått fot och står i verandan och väntar på att bli klädd. Det blir kvällens jobb!
Nu ska jag börja med middagen!
Ha en trevlig kväll, leta upp nån du tycker om och ha det riktigt mysigt!
Kram

Bilden är våran finentré i början av november, innan alla snö kom. :) Föreställ er ungefär en meters hög med snö där så vet ni vad jag har haft att göra idag...Som dessutom hade frusit på sina ställen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar