söndag 13 juni 2010

Tröttast


Idag, mina vänner är jag trött. Väääääääldigt trött!
Var vaken 21 timmar igår. Mycket långt dag, men kul!
Det blev en hel del shopping i Uppsala och jag gjorde nästan av med alla pengar jag hade med mig. Men jag köpte absolut inget onödigt! Bara kläder till mig själv, två pyjamasar till dottern och sen blev det ju lite på IKEA förstås.
Vi var även till Fyrishov och det var meningen att vi skulle vara på relaxavdelningen, men av nån anledning, som jag inte minns nu, så fick vi inte det. Så det blev äventyrsbadet istället. Vi blev barn på nytt och tävlade i vattenrutschen, men vi vet inte vem som vann. Haha! Men jag tror det var jag...*fniss*
Och sen blev det bubbepoolen för hela slanten.
Hemresan blev en aning gungig och jag var glad att jag tagit sjösjuketablett.
När vi väl kom hem var det samma som alltid, ni vet borta bra men hemma bäst, det var ju dock lite dåligt väder. Sen stack vi faktiskt till Arken. Men vi blev inte så långvariga där. Vi fick dansa av oss lite och fick ont i fötterna och jag var hemma redan klockan 02.00.
Sambons kusin, som för övrigt inte var så himla nykter, drog upp mig på dansgolvet uppe på gubbhyllan och tyckte vi skulle dansa polka. Haha, jag sa bara, jag kan inte. Men han var envis och vi skulle dansa, jaja tänkte jag vi dansar väl då. Men jag kan säga att det var nog inte polka vi dansade. Snarare polkagris som dottern uttryckte det. Jag kände mig som en vante på dansgolvet, men vi hade ju kul i alla fall. Haha...
Nej nu ska jag försöka få dottern i säng och sen blir det nog sängen för mig också.
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar