söndag 20 juni 2010

Sockerförgiftning??

Igår blev det lite föööör mycket kalas för dottern.
Först var hon på 5-års kalas till en dagiskompis och efter det var vi bjudna på 50-års kalas till en här i byn som fyllt år tidigare, men hade kalas nu.
Dottern åt nog lite för många glassar och godis och kakor och annat sött.
Jag satte stopp, men antagligen för sent. Hon vaknade sen på natten och spydde.
Efteråt sa hon: Nu känns det mycket bättre.
Lilla gulle!
Idag har hon varit helt som vanligt och ätit bra så jag är ganska säker på att det vart för mycket sött!
Jag menar att det inte var magsjuka i alla fall.
Annars var kalaset riktigt trevligt. Trevliga människor det där! :)

Bröllopet, det som nog ingen undgått under helgen, tittade jag lite sporadiskt på. Middagen blev så seg så jag zappade mellan alla kanaler vi har och hittade....inget...att se på...Märks att det är sommar! Men Victoria var fin och jag längtar till mitt eget bröllop! ;) Dom såg verkligen kära ut, Daniel och Victoria.
Nu ska dottern kvällsfixas.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar