måndag 28 juni 2010

På G


Känner mig riktigt på G nu.
Igår var det cykeltur som hette duga och idag har jag tagit en promenad på 45 min.
Imorrn blir det paus tror jag, vet inte riktigt när jag ska trycka in nån sorts träning.
Jobb först till 17.30 och sen hämta dottern hos mormor och sen blir det väl att mysa med dottern eftersom hon varit borta 2 dagar.

Första dagen på jobbet har väl gått helt bra. Vissa saker hade jag saknat mindre än andra om man säger så. Annars var väl allt som vanligt! Förutom att vi var några färre som jobbade.

Har diskuterat med en av mina kolleger och frågat om hon ville göra mitt hår till bröllopet. Det ville hon så nu är det klart! En klar fördel med att jobba som frisör. Det där med håret fixar sig alltid. :)
Skulle behöva sätta mig ner och göra placeringskort och funderar ut placeringarna också för den delen. Måste också ringa om hindersprövningen och sen måste jag bestämma mig för vad jag ska ha för frisyr och om jag ska ha nåt i håret, vad jag ska ha för brudbukett. Och det kanske viktigaste av allt, vi måste fara och kolla på ringar. Så som sagt allt är inte klart, men det är ju ännu lite tid kvar.

Har bara lite ont i rumpan efter cykelturen, men bara lite. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar