torsdag 3 juni 2010

Borta bra...


...men hemma bäst!
Även om det varit en trevlig dag i sverige. Vi har hittat mycket och vi har inte stressat trots att vi bara var halva dagen eftersom vi tog tidiga båten hem.
Till och med båtresan var bra, annars tycker jag inte så mycket om att åka dom där färjorna, speciellt inte om det blåser. Men trots att det blåste idag (ja inte speciellt mycket), så tyckte jag inte att det gungade alls.
Helt enkelt var det en bra dag!
Men varje gång man kommer till hamnen och man ser ljuset på bildäck så känns det alltid lika bra att komma hem. Hem till trygga Åland! =)
Nu sitter jag och avnjuter en kopp te, smak peach/mango, som jag inhandlat idag.
Den ska jag fortsätta att avnjuta i soffan här hemma, ni vet där det är som bäst! =)

1 kommentar:

  1. kan inte göra annat än att hålla med....borta bra men jäklar vad skönt det är att komma hem!

    SvaraRadera