tisdag 22 juni 2010

Semester


Har semester den här veckan och jag kan ju än så länge säga att jag haft tur med vädret! :)
Faktiskt dom senaste åren har jag haft en väldig tur med vädret under min semester. Nu ska jag väl inte ropa hej riktigt än, jag har ju faktiskt tre veckor senare i sommar som jag inte vet hur kommer att se ut ännu, men jag håller tummarna!
Faktiskt så avbokade jag t.o.m zumban idag för att jag känner att jag vill ta vara på det här fina vädret och vara ute....
Visst borde jag träna, men jag ska ta en promenad och kanske köra lite i gymmet här hemma.
Nu ska jag inte sitta här mer, ut i fina vädret!
Soliga kramar på er

2 kommentarer:

  1. Skönt med fint väder!! Hoppas att det håller i sig när vi kommer till ön. Vi måste ses nått när vi är där.
    Grattis till det stundande bröllopet, det har varit en lång väntan. =)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Alltid nice med fint väder! =) Ja det verkar som alla har väntat på det här bröllopet lika länge som jag... :) Klart vi ska ses när ni är här! Ha det bra. Kram

    SvaraRadera