måndag 30 januari 2012

Tråkigheter

Usch den här helgen vart inte riktigt som man tänkt sig.
I det stora hela jo, men plötsligt kom det massa tråkigheter i vägen!
Det har INTE hänt bebisen nånting, h*n mår bra och sprattlar på där inne, bäst att jag börjar med att säga det.

Lördagkväll fick jag vet att en kille, som jag kanske egentligen inte kände så väl, men ändå visste bra vem var, hade tagit sitt liv. Det var så ofattbart så man har nästan inte fattat det än. Allt är verkligen tragiskt och jag känner såååå med familjen. Jag träffade hans moster idag som jag ändå känner rätt bra och jag kramade om henne och pratade en stund med henne. Jag hoppas och tror att hon uppskattade det?!
Vila i frid!

När vi var på kalas hos mamma igår så fick jag reda på en massa andra tråkigheter också.
Min fasters man, som dom trott haft KOL, har i själva verket haft propp i lungan och har även cancer i bukspottkörteln och levern. Ingen behandling skulle sättas in, han ska vårdas hemma den sista tiden. Usch vad sorgligt! =(
Min faster har tydligen haft två proppar i hjärnan, även om hon mår bra nu så blir man ju lite orolig för henne.
Dessutom har min pappas kusin haft en hjärtinfarkt.

Känns som allt kom på en gång nu.
Det är skrämmande och sorgligt!

2 kommentarer:

  1. Hej

    Oj vad mycket tråkiga saker. Men det brukar vara så att det ena avlöper efter det andra...sen lugnar det sig en tid och så börjar det igen....det är i alla fall mina erfarenheter av sådant.

    SvaraRadera
  2. Ja det har du nog rätt i...

    SvaraRadera