måndag 23 januari 2012

Dröm

Under helgen hade jag en lite lustig dröm.
I drömmen var vi hela familjen på ultraljud för att se lilla pyret i magen. Jag lade mig ner och doktorn började kolla, han ser två huvuden, men bara en kropp????!!! Kändes lite mysko, men så kom en sköterska in och sa till doktorn att han måste titta igen, det gjorde han och då såg bebisen helt normal ut och jag kunde se en liten snopp. Då sa även läkaren att det var en pojke.

Hmmm...Vi ska ju på ultraljud på onsdag och jag hoppas verkligen att barnet bara har ett huvud. Om jag sen ser en liten snopp det är ju en annan sak, men vi har inte för avsikt att ta reda på vad det blir. Det får bli en överraskning, även om jag mer och mer börjar tro att det är en pojke där inne. Jag hade ju rätt med dottern så chansen att jag har rätt igen är väl ganska stor. 50/50 typ! :)
Å vad jag vill att det blir onsdag så jag får se h*n!

2 kommentarer:

  1. Pappa säger att det är en pojke, och han brukar ju ha rätt så ;p jag tror också att det är en liten kille :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror ju själv att det är en pojke... :)

    SvaraRadera