måndag 6 februari 2012

Humörsvängningar

Det hör väl till men det är ganska jobbigt faktiskt, humörsvängningarna man har när man är gravid...
Jag kan vara jätteglad och sen kan det vara bara nån liten skitgrej som gör mig på världens sämsta humör, jag blir irriterad på allt och alla som kommer i min närhet, sen kan jag bli glad igen av nån annan liten skitgrej och sen kan jag däremellan vara ledsen. En kväll vet jag inte riktigt varför jag plötsligt blev så himla gråtfärdig när jag skulle läsa saga för dottern. Jag började inte gråta, men det var inte långt borta heller. Sagan var inte speciellt sorglig, men just då kände jag bara för att gråta.
För övrigt mår jag ganska bra just nu, lite ont i ryggen ibland och ibland känns det som att höger ben ska trilla av, men det överlever jag. =)
Annars njuter jag just nu av att vara gravid och få känna den lilla krabaten boxa eller sparkas där inne. Så länge jag känner att h*n rör på sig känner jag mig lugn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar