onsdag 15 juni 2011

Om jag vann 1 miljon...

Om jag vann 1 miljon...ja jag vet inte riktigt vad jag skulle göra. Det verkar så långt borta och overkligt så det är svårt att tänka sig.
Men eftersom jag har lån, hus och familj så finns det alltid hål att stoppa pengarna i.
Även om vi har lån så skulle jag inte betala bort hela lånet, eftersom det ger lite skattelättnad... =) Jag tror att jag skulle hitta på nåt riktigt roligt med familjen, unna oss nånting riktigt speciellt.
Sen tror jag att jag skulle skänka en del pengar till mina föräldrar eftersom jag vet att dom behöver en extra slant.
Som sagt det är svårt att tänka sig att man ska vinna så mycket pengar, så jag tror inte att jag riktigt vet vad jag skulle göra med alla pengar om jag verkligen vann dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar