onsdag 23 februari 2011

Snurrig ledig dag


Är ledig idag, dottern är också ledig från dagis och mannen åkte på jobb imorse. Som vanligt känns det tomt när han far.
Dock känner jag mig lite yr och snurrig. Kände av det igår redan när jag var på jobb. Är lite obehagligt faktiskt. När jag kom hem kändes det lite bättre, men imorse när jag vände på mig i sängen så snurrade det till ordentligt, och då låg jag ju ner. Känner av det ännu, men jag hoppas att det ska gå över snart. Det är flera på jobbet som varit yra så det kanske är nåt liknande som jag har.

Det är kallt och fint ute så dottern och jag ska nog ta en sväng dit ut senare. Lite jobbigt att det är så himla kallt bara, man kan ju inte vara ute så himla länge. Vi hade lite planer på att både åka skridskor, åka pulka och ta en sväng till Mariebad dessa två dagar när vi är lediga, men jag får väl se hur det går. Beror dels på hur snurrig jag är och hur kallt det är ute, men dom har ju lovat varmare till helgen och imorgon är det ju torsdag och det är ju närmare helgen. ;)

Bilden föreställer dottern i sin snögrotta, dock ser inte grottan ut sådär mer efter alla snöstormar...nu är det mera som en grop som hon kan krypa ner i.... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar