fredag 18 februari 2011

Detox avslutad

Igår var sista dagen med detox. Nu är vi slanka och fina! ;)
Jag känner mig faktiskt riktigt ren och nyttig.
Känns nästan som man inte vill förstöra allt igen nu och äta en massa onyttigt.
Jag gick ner 1½ kg och mannen gick ner 3 kg.
Ingen av oss gjorde detoxen för att gå ner i vikt utan mest för att rena kroppen och se om det ändrade nåt. Jag tyckte att min mage var mycket bättre än vad den brukar vara så för det var ju tummen upp. Men mina eksem har inte blivit bättre och det har nog mycket med den bitande kylan där ute som råder just nu.
För att fira att vi klarat oss genom detoxen gjorde mannen pizza till middag. :) Oj så nyttigt tänker ni nu, men vet ni hur gott det var?! Men vi åt sallad till...
Men jag tänker helt klart hålla mig till många olika saker som jag gjort under dessa två veckor. Känns dumt att helt sluta med allt nu när man kommit igång.

Trevlig helg!

1 kommentar: