onsdag 19 maj 2010

Sjuk saknad

Helt oroligt vad jag saknat sambon idag.
Sjukt mycket har jag saknat honom!
Vet inte varför.
Mer än vanligt.
Har inte gjort nånting vettigt idag, känns som jag inte kommit mig för att göra nånting.
Har känt mig alldeles lipig och bara velat att han kommer hem igen.
Oftast är det såhär första dagarna när han farit på jobb och han varit hemma i 4 veckor.
Att jag varit ledig idag har ju gjort att jag inte haft annat att tänka på.
Nu får jag inte se honom på 2 veckor igen.
Såg honom knappt igår heller. Jag jobbade 9-19.30 och när jag kom hem sa han att han skulle gå ut och klippa gräset. Måste bli gjort innan han for eftersom det skulle varit alldeles för långt när han kommer hem annars. ( Jo jag kan klippa gräs, men än så länge har vi ingen egen gräsklippare och jag ska nog lära mig våran bara vi skaffar en). När han kom in hade jag somnat mitt i 'The Mentalist' och vaknade 23.40 på soffan och hade extremt varmt. Så jag såg honom bara korta stunder.
I miss you darling, come home to me please!

1 kommentar:

  1. Jag blev också gräsänkling för bara några minuter sedan. Kigge åkte till Helsingfors på stafettkarnevalen och kommer hem natten till söndag. Det känns konstigt när han är borta, redan när han åker, trots att han ju inte sitter klistrad vid hemmet annars heller.

    SvaraRadera