onsdag 26 maj 2010

Här vare prickar

Ja som att det inte var nog med löss och att ena lyktan på bilen gav upp.
Nu har dottern fått vattkoppor!
Jag trodde att hon haft det redan för två år sen, men tydligen måste det ha varit några andra prickar.
För nu är jag säker på att det är vattkoppor hon har.
Hon är prickig över i princip hela kroppen, minst på benen.
I natt har det kliat en hel del och hon har sovit dåligt och det har även jag. Jag har ont i nacken efter två nätters orolig sömn.
Är hemma idag, men torsdag och fredag har min syster lovat att ställa upp. Annars skulle ju jag ha behövt sjukskriva mig. Sambon är ju såklart på jobb och kommer hem om en vecka först. Hon är konstigt nog sällan sjuk när han är hemma.
Jag hoppas att jag får sova bättre i natt så jag orkar jobba imorgon.
Jag blir lite uttråkad av att vara hemma bara för dottern låter mig inte göra nånting, jag ska bara sitta med henne. Nu har jag trotsat henne en stund och suttit vid datorn så nu måste jag väl sitta med henne en stund igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar