onsdag 17 februari 2010

Ny dag nya tag...


Ryktena jag skrev om sist är glömda. Man kan inte gå och fundera på det.

På jobbträningen imorse körde vi pilates. Är ganska avslappnande men det känns inte direkt som man gjort nåt. Men man blir i alla fall lugn i kroppen. Alltid nåt.

Efter det har det varit jobb fram till 17.30. Ganska lugn dag egentligen. Skönt med såna dagar nån gång också.


Igår kväll var vi till pulkbacken här i byn. Det var en massa folk där, typ runt en ca 50-60 pers. Vuxna och barn. Det var pulkåkning och korvgrillning. Riktigt mysigt hade vi. Men det var ganska kallt. Efter vi grillat korven så sa dottern att hon ville fara hem. Hon hade kallt och var trött. Så när vi kom hem ställde hon och jag oss i duschen och värmde upp oss.
Men det var en kul grej med att grilla hela eller halva byn. Kanske det blir en tradition?!

En annan kul grej. Jag har tappat 3 cm i midjan på 4 veckor och 1 cm runt låren. Det märks kanske inte så mycket ännu, men det är ju en bra början. Men jag känner mig ännu mer peppad nu när man ser att det faktiskt hänt nånting redan. :)
Är inbokad på zumba på fredag och måndag och det ser jag fram emot. Här ska svettas bort några cm till. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar