tisdag 23 februari 2010

Irriterad...

Känner mig väldigt irriterad idag. Jag vet inte alls varför.
Tycker inte att jag sovit dåligt i natt heller, men jag har drömt en massa saker.
Är irriterad på sambon som faktiskt steg upp tidigare än mig i morse men ändå inte kom sig i väg på det han skulle göra, han höll bara på med en massa annat.
Irriterad på dottern när hon inte gör som jag säger, men jag ska alltid måste göra som hon vill. Typiskt ungar men ändå.
Är irriterad på mig själv av en massa olika anledningar.
Allt är bara irriterande idag.
Känns som jag inte skulle orka med nånting idag och som om inte det skulle vara nog så snöar det igen! Visst tycker jag att den här vintern varit fin, men nu har det snart varit snö i 3 månader och jag vill se lite blåsippor och vitsippor och annat grönt! Känns som det dröjer ännu ett tag...
Helt enkelt irriterande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar