onsdag 10 februari 2010

Nu har jag kommit på det...

...med lite hjälp av min kollega då. :)
Jag har ju flera läsare som inte alltid kan läsa vad jag skrivit.
Men jag tror inte att det beror på vad jag använt för teckensnitt. Det beror på vad du som läser har för webläsare. Om du har explorer så kan det ibland bli lite konstiga tecken istället för bokstäver.
Jag själv har firefox.
Nu är jag ju inte hundra på att det är det som är problemet men det kan vara så. Jag ska försöka att undvika att skriva med allt för konstiga teckensnitt... :)

2 kommentarer:

  1. Så nu kan alla ladda ner firefox GRATIS och surfa problemfritt överallt på nätet. :)
    Fattar inte varför explorer inte bara fixar sina buggar.

    SvaraRadera
  2. det stämmer säkert att det kan vara webläsaren som spökar till det.

    SvaraRadera