lördag 20 februari 2010

En lista...

Nämn något som gjorde dig glad igår: att vännen L ville ställa upp som modell...=)
Vad gjorde du kl 08 imorse: låg i sängen och halvslumrade
Vad gjorde du för 15 min sedan: satt vid datorn
Det sista du sa högt: jag får väl fara och hälsa på mamma på jobb då...
Det senaste någon sa till dig: är du riktigt frisk?
Vad har du druckit idag: te, vatten och juice
Vad var det senaste du åt: maletköttsoppa och hemvetemacka
Vad var det senaste du köpte: mat på sparis
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig nu: svinkallt och blåsigt
Godaste glassmaken: lakrits eller choklad
tror du på kärlek på första ögonkastet: ja det gör jag nog.
Sover du tungt: både jag och nej, beror på hur trött jag är, men för det mesta sover jag lätt.
Drömmer du mardrömmar: det händer, men väldigt sällan.
Trivs du med ditt jobb: ja, det gör jag.
Favoritklädsel: nåt bekvämt
Favoritlåt just nu: svårt att säga, gillar flera
Vad ser du om du tittar till höger: en högtalare
Vad gör dig glad just nu: min dotter
Vad ska du göra härnäst: ringa mamma, bada bastu
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: lite slö, men ganska uppåt
Favoritgodis: choklad, men kan ju dock inte äta så mycket pga laktosintoleransen
Kläder just nu: jeans, t-shirt och fleecetröja
Sommarplaner: stugliv, eventuellt kolmården, 30 års kalas m.m
Hur många kuddar sover du med: en
Spelar du något instrument: nej, men skulle vilja spela piano
Morgon eller nattmänniska: inget av dom för det mesta, beror på hur trött jag är...
Vad är viktigast för dig: att alla mina nära och kära mår bra
Är du kittlig: ja, men bara under fötterna
Snarkar du: ibland, när jag är förkyld
Äckligaste insekten: alla är väl mer eller mindre äckliga?! Fast mest är dom ju irriterande.
Stökigt eller välstädat: välstädat, men ibland är det ju stökigt, vem orkar städa och putsa och feja hela tiden?!
Längtar du mest efter just nu: en liten bebis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar