söndag 24 juni 2012

Tittar in...

...som hastigast bara för att säga att bebis fortfarande är på insidan.
Klarade oss från att fara till BB på midsommarafton.
Än så länge har jag inte haft några direkta känningar att det skulle vara på gång så nu är jag väl lite inställd på att det blir igångsättning nån dag inkommande veckan.
Ska på ultraljud på tisdag och då blir det bestämt när det ska ske.
På ett sätt är det ju rätt skönt att veta att det nu är nära samtidigt som jag helst skulle slippa igångsättning. Men hellre det då än att föda fram en bamsebebis.
Jag håller iaf tummarna att det sätter igång själv snarast eller att det inte tar lika länge som det gjorde förra gången.
Oavsett så vill jag ha ut den nu för jag har så ont på nätterna när jag ska sova. Man blir så grinig när man inte får sova och jag hatar det!
Uppdaterar igen på tisdag om hur det blir!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar