måndag 18 juni 2012

10 dagar kvar

Det är nu 10 dagar kvar till beräknad födsel och jag tror inte riktigt längre på att det ska komma nånting före det...Även om jag vet att det kan gå fort så känns det inte som det skulle hända nånting inom nån snar framtid.

Kul att det iaf är någon som gissat på datum, vikt och längd på bebis. Vi får väl se om det är någon som har rätt! =)

Idag var jag på mitt förhoppningsvis sista mödrabesök. Inte mycket att säga om det egentligen.
Blodtryck 110/54, vikt upp 300 gr, hb togs inte eftersom det var så bra sist, bebis hjärtljud 150, SF-mått 38.
Ska på ultraljud den 26 juni och då blir det bestämt om det blir igångsättning.

Var på akupunktur idag och jag bokade faktiskt ingen ny tid eftersom jag hoppas att jag nästan gång jag besöker bb ska föda. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar