måndag 6 augusti 2012

Klockan 06.40...

...tyckte Milo att vi inte skulle sova mer. Så det var bara att stiga upp!
Vi skulle ju ändå upp eftersom jag av nån anledning tyckte när jag bokade tid att klockan 9.00 var en bra tid att fara till rådgivning på kontroll en måndagmorgon. Undrar vad jag tänkte då?!
Nåja, vi kom oss dit med en trött mamma och en ännu tröttare storasyster.

Milo väger nu 5355gr och mäter 58cm. Stora killen alltså!
Han blir 6 veckor på torsdag och nu har han börjat le och det är så kul att se! =)
Undrar om mannen tycker att han växt massor när han inte sett honom på 2 veckor?!

Som sagt tar lilleman upp den mesta av min tid så ni får ha överseende med att inläggen är få just nu.
Dagarna går iaf och jag tycker att det gått bra trots att jag varit ensam med båda barnen.
Som sagt lite stressigt ibland, men det går.
Nu är lilleman lite sur så tills nästa gång....ha det bra!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar