söndag 6 maj 2012

Trött!

Idag känns det som jag varit på värsta festen igår.
Visst, jag var på personalfest, men jag var ju nykter och inte blev det jättesent heller.
Först gick mina kolleger Sjöjungfruloppet, medan dom gjorde det så passade jag på att shoppa lite eller ja det blev inte så mycket shopping, men jag tittade vad jag eventuellt skulle kunna köpa =). 
Sen for vi ut till en kollega som bor långt bort ute på landet längs slingriga vägar.
Vi grillade och åt gott och hade trevligt! Vi åt lite till och drack lite kaffe och hade trevligt och sen åt vi lite chips till på det och hade mer trevligt! Skrattade gjorde vi mycket!
Vi avslutade med en frågesport som chefen knåpat ihop. Den vann jag och min kollega Madde! Tjohoo!!! Men inget pris fick vi...undrar vart det blev av? ;)
Jag var hemma vid midnatt och då sussade mina älsklingar så sött i varsin säng.

Idag har jag då varit jättetrött, men det beror nog också på att jag inte fick sova ordentligt alls och sen blev det inte direkt nån sovmorgon heller eftersom jag vaknade före 8 och hade världens sendrag i vänster ben som kändes som det höll på i 10 minuter minst. Det ville verkligen inte släppa och det slutade först när jag steg upp och gick en liten sväng i sovrummet. Obehagligt! =/ 

Dottern klagar på ont i halsen och börjar låta lite snuvig, vi får hoppas att det inte blir nåt mer. Hon har legat på soffan hela kvällen under en filt och sett på Mumintrollen.

Mannen i huset for ut och skjuta fågel med sin bror så det är bara jag och dottern hemma och vi har verkligen inte gjort nånting ikväll. Ibland måste man få göra ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar