lördag 15 oktober 2011

suck

Som sagt, om jag har tur tar jag helg vid halv 3 idag. Jag blev inte över pga kassasystemet, utan pga att det drog ut på tiden med en kund. När vi äntligen var färdiga så var hon ändå inte nöjd! Suck!
Vet inte om vi missförstod varandra eller vad det var, men det spelar ingen roll.
Jag kände bara att mitt humör sjönk med en gång och jag kände mig som världens sämsta frisör. Hon sa att hon kanske vänjer sig, men jag antar att det blir ett samtal på måndag och hon vill att jag gör om det. Det här är sånt som händer, men jag tar alltid åt mig och mitt självförtroende sjunker en aning varje gång. Man kan inte passa med alla människor så är det bara.
Allt kändes bara piss och även idag var jag på ett uselt humör när jag kom hem.
Kändes lite bättre efter middag och ett glas vin, men nu kommer jag ju att fundera på det här hela helgen, vilket innebär att hela min helg är förstörd.
Det är inte så att jag skyller hela alltihopa på kunden, jag kan mycket väl ha missförstått kunden, men jag upplever ibland att kunderna inte alltid säger allt och då blir det allt som oftast fel. Det är aldrig roligt med missnöjda kunder och man försöker ju alltid göra kunden till lags så gott det går, tyvärr blir vissa kunder aldrig nöjda hur man än gör.
Dessutom blir jag arg på mig själv och funderar efteråt varför jag inte gjorde så och så istället...
Nåja det är väl bara att bita i det sura äpplet och ta nya tag på måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar