söndag 9 oktober 2011

Ingenting ännu....

Som jag skrev sist så har jag nån förkylning som inte bryter ut. Så har jag fortfarande fast yrseln har försvunnit faktiskt, alltid nåt!
Dottern har munnen full av förkylningsblåsor och hade svårt att få i sig middagen pga det. Stackarn! Det är väl hennes tur nu då.
Mannen klagade också på knas i halsen tidigare så inom kort kanske vi allihopa ligger till sängs. Men det hoppas jag ju inte!

Idag har jag varit ute i fina vädret och planterat lite pioner som jag fick av svärmormor igår. Sen har jag klippt lite gräs runt buskar och land. Jag hoppas det var sista gången för i år. Dessutom har jag tvättat några fönster, är bara dotterns kvar nu så var det också färdigt.
Dottern har haft kompis och haft skoj!
Mannen har fixat bromsarna på sin bil som inte gick genom besiktningen (morr!!!) och sen har han klippt gräset en sista gång (förhoppnings vis) och sen har han bakat hemvete också. Det är fint med en karl som är duktigt på mycket! :)
Jag har även hunnit med en uppfriskande promenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar