tisdag 22 mars 2011

Lite bilder från Sälen

Här kommer då lite bilder från våran härliga semester i Lindvallen/Sälen förra veckan.
Vi hade sol alla dagar utom en då det snöade. Ingen bröt ben eller armar, men jag föll såklart redan första dagen i backen och landade på staven. Vilket resulterade i ett stoooort blåmärke på höger lår. Är ju verligen snyggt nu kan jag säga! Låg dock i feber dagen efter och vi funderade lite om jag fick nån inflammation i musklerna, jag hade nämligen inget annat än feber. Dagen efter var jag på benen igen, så ingen skada skedd.
Dotter skidade lite första dagen som ni kan se på nån bild. Hon tyckte sen att hon fick ont i fötterna och sen vart det inge mer skidning för henne. Vi försökte med allt, men nej. Vi provar igen nästa år! Hon var dock jätteduktig och visste precis hur hon skulle göra!
I alla fall var det en väldigt lyckad resa och vi har tänkt åka igen. Gänget som åkte har verkligen kul ihop och vi skrattade mycket!
På en av bilderna kan ni se hur mycket snö det faktiskt var där, den bilden som det är en bänk med bord på som själva sittbänken är nästan under snön!
Summa sumarum var det en väldigt lyckad resa!






1 kommentar:

  1. ja gud så kul vi hade =) det är ett måste att det ska göras om...

    SvaraRadera