onsdag 2 november 2011

BLOGGTORKA


Verkar vara fler än jag som har bloggtorka just nu. Flera av dom bloggar jag läser har inte uppdaterat på flera dagar, som mig då, fast det är ju nästans veckor sen jag skrev nåt senast.
Har bara den senaste tiden inte haft nåt intressant att skriva om.
Det har liksom inte hänt så mycket speciellt i mitt liv den senaste tiden.
I framtiden kommer det väl att hända lite mer bl.a:
- festmiddag med gänget på lördag, ser vi fram emot :)
- från jobbet ska vi vara med på Damernas afton, där vi ska laga x-antal modeller som ska gå modevisningen.
- liten minisemester med familjen och bästaste vännerna, vi åker till Badhotellet Karibia i Åbo
- mannens morbror kommer på besök från Växjö över lilla jul helgen ( på Åland firar vi lilla jul första advent helgen, alltid på lördagen samma helg som första advent, barnen får en liten julklapp och ibland har man lite julmat)
- samma helg som lilla jul och morbrorbesök är det även rådjurshippa, men den vet vi inte hur vi gör med ännu...

Ja som sagt lite mer kanske det händer i framtiden. Dessutom är mannen hemma 4 veckor och förhoppningsvis ska golvet i tv-rummet på vinden på färdigt och kanske även det kommer upp en tapet på väggen. Ååååå, vad jag skulle vilja få det färdigt där uppe!

Hoppas ni har en bra höst där ute!
Höstkramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar