måndag 26 september 2011

Inga bakterier...

Imorse ringde läkaren och sa att jag inte hade den där bakterien i magen, så jag behöver inte äta nån antibiotika kur. Nåja, det var väl ganska skönt egentligen, fast jag hade nästan hoppats på att jag skulle ha den så att jag kanske skulle kunna bli av med det här magproblemet nån gång. Men men det kanske var bra också.
Jag äter ju fortfarande den där andra medicinen som jag fick när jag var hos doktorn och ska äta den ett tag till, om det inte var bra då ännu så skulle jag äta en kur till. Kunde också försöka prova nåt som heter Gaviscon eller nåt sånt. Ja man kan ju alltid testa!

Imorgon är jag ledig och ska fara och snusa lite bebis. Jag är ju bebissugen sen tidigare och lär knappast vara mindre sugen när jag kommer därifrån ;P. Min kusin fick en liten prins för snart 3 veckor sen och nu tänkte jag att jag skulle fara och hälsa på.
Dottern ska en sväng i förskolan och jag tänkte att jag skulle hinna med en promenad också. Känns som man har försoffat sig ordentligt igen nu. Kanske man skulle ta en tur till biblioteket också, dottern pratade om nån bok hon ville låna.
Annars har ju doktorn ordinerat mindre stress också, så kanske man skulle lägga sig på soffan med en bok eller nåt.

Tänkte lägga in en bild som påminde om sommaren, men datorn ville inte överföra nån bild idag, får ta det en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar