lördag 16 oktober 2010

Trött

Är jättetrött!
De senaste nätterna har det varit lite dåligt med sömn.
Ena natten vaknade dottern och hade ont i magen och mådde illa.
Natten efter sov hon men då var jag ändå på helspänn ifall att hon skulle vakna igen.
Och i natt har jag drömt en massa konstiga drömmar, vid halv 5 skulle katterna ut och efter det sov jag inte mycket innan klockan ringde klockan 8.00.
Skulle jag inte ha behövt fara till jobbet en sväng så skulle jag aldrig ha ställt klockan.
Imorgon blir det nog sovmorgon igen.
Igår sov vi båda till halv 10...det händer inte så ofta och det var riktigt skönt!
Min mage mår heller inte bra trots att jag varit ledig en vecka. Är nog inte nån magsjuka utan det är min vanliga oroliga och stressade mage. Usch och blä och fy!
Man somnar väl på soffan ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar