söndag 3 oktober 2010

Hmm...

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om gårdagen.
"Järngänget" hade lite middag, den här gången var vi i Vandö.
Kvällen började bra och vi hade jättetrevligt och skrattade mycket och framför allt så åt vi jättegott!
Men timmarna gick och vissa fick kanske lite för mycket att dricka. Jag var nykter hela kvällen och körde hem.
Vid 1-tiden på natten började hela festen spåra ur tyvärr, folk blev arga, ledsna och nånting hände med allas humör. Jag tänker inte gå in mera på vad som hände, men eftersom jag var nykter så kanske jag har ett annat perspektiv på allt som hände.
Visst, allt redde ju upp sig, men jag kan ändå inte låta bli att känna lite oro och känna mig lite dämpad idag.
Det är synd när det blir som det blev igår!
Vi som hade så trevligt!!!

1 kommentar: