tisdag 12 oktober 2010

Går för fort...

En vecka går alldeles för fort!
Imorrn är det redan onsdag och det känns som jag inte gjort nåt annat än flängt på hit och dit!
Jag skulle ju vara hemma och fixa en massa saker.
Alltså jo jag har nog pysslat lite här hemma jag också, men det känns ändå som jag inte varit hemma.
Men jag har i alla fall träffat en kompis som jag försökt få ihop en träff med i flera veckor, tvättat några fönster, varit på massage, tränat, städat båda toaletterna, tagit in lite ved, hämtat brud och näbbklänningar som varit på tvätt, hämtat bröllopsfotografierna och förstås umgåtts med dottern.
Okej lite har jag väl gjort då men varför känns det ändå inte som jag gjort nåt?
Imorgon måste jag dammsuga och eventuellt moppa golven och slänga ihop nån sorts kaka eftersom vi ska ha våran så kallade BB-träff imorgon. Vi träffas inte så ofta numer, men ibland lyckas vi få ihop nån träff.
På torsdag kommer några vänner hit, fredag är det 82 års kalas och i helgen så måste jag eventuellt rycka in på jobbet för att ställa i ordning stället igen efter renovering. Men det vet jag typ först på fredag om jag måste göra. Och sen hade veckan gått då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar