måndag 5 juli 2010

Hemma igen

Hemma igen efter stugliv hela helgen.
Både jag och sambon skulle ha velat vara kvar, men eftersom jag skulle jobba idag och det inte finns nån dusch på stugan så for vi hem.
Vi hade riktigt skönt och det gjorde absolut ingenting att det blåste, det var bara skönt!
Jag vågade mig i vattnet också både lördagkväll och två gånger på söndagen. Riktigt skönt!
Nu kan jag säga att det varit sommar det här året också. Vet inte varför, men jag har fått för mig att det inte känns som det varit sommar om jag inte varit i åtminstone en gång och badat.

Idag har jag jobbat, i värmen eftersom våran nya luftkonditionering inte verkar fungera som den ska. Efter jobbet for jag på massage. Behövligt och skönt!
Nu ska jag se en film med sambon.

2 kommentarer:

  1. orkade du dig igenom filmen =)??

    SvaraRadera
  2. Ja faktiskt så gjorde jag det...=)
    Vi såg Alvin och gänget!

    SvaraRadera