onsdag 28 juli 2010

För fint väder...


...för att blogga!
Har tydligen semester från både jobb och blogg.
Har ingen inspiration till att blogga just nu!

Har semester 1½ vecka till och just nu är man ju lite bunden till dotterns simskola.
Hon har simskola mellan 12 och 14 och hittills har jag inte hunnit med att göra så mycket före klockan 12 och efter så har det inte heller blivit mycket.
Under tiden dottern simmade idag gick jag på en promenad. Annars har jag suttit på stranden och läst. Känns så onödigt att hålla på att fara fram och tillbaka när det bara är 2 timmar. Jag har ju semester och kan lika bra ligga där och slöa. Jag hinner inte börja med nåt större projekt ändå.
Ikväll ska hon och leka med bästa kompisen så jag tänkte passa på att fara till Avancia en sväng. Har ju bestämt mig för att onsdagar är min träningsdag på Avancia, andra dagar tränar jag hemma, tar en promenad eller cykeltur eller nåt annat, men en dag ska jag till Avancia.

Sambon åkte på jobb i morse. Känns lite tomt och ensamt! Men 2 veckor går ju ganska snabbt!
Nu är hindersprövningen iaf fixad. Måste ringa Soltuna, fixa placeringskorten, sy upp känningen, föra in ringen för gravering, bestämma tårta, måste också och prata med Gerd om brudbuketten. Har säkert glömt att n'mna nånting, men jag hoppas jag har allt fixad den dagen det gäller. :)

Nu måste jag ut i solen en stund innan middagen måste påbörjas.
KRam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar