söndag 29 augusti 2010

Projekt

Har påbörjat ett projekt här hemma, ute.
Vi hittade en massa flata stenar när vi grävde på gården, som vi sparade.
Av dom ska jag nu göra en gång fram till altanen.
Jag började idag och har redan kommit en bra bit!
Men jag har dock klämt fingret och min nagel på höger långfinger är nu väldigt väldigt öm.
Det hamnade lixom mellan två stenar och gissa om det tog ont?! Jag skrek inte och jag svor inte, men det var nog bara för att dottern stod precis bredvid. Annars vet man aldrig vad som kommit ur munnen.
Men dottern sa faktiskt: Mamma, du grät inte, det skulle nog jag ha gjort!
Nu kommer väl projektet att vila lite eftersom det blir jobb tre dagar på raken, men sen kör jag på igen. Ska ta bilder så får ni se hur det blev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar