Blä vad jag varit onyttig den senaste veckan! :(
Alltså nu måste jag skärpa mig!
Sockerberoendet tar över...ajaj!
Nä nu ska jag vara lika duktig som min syster...i alla fall nästan! :)
Vilken karaktär min syster har alltså...Var tusan fick hon sin karaktär ifrån och varför fick inte jag lite av den också???
Som jag skrev i mitt förra inlägg, livet är orättvist...även i de här frågan...
Bilden är från Havsvidden, där vi tillbringade bröllopsnatten. Det där var våran utsikt från rummet! :)
...och tyvärr är det inte Johnny Depp jag menar. ;)
Mannen åkte på jobb i morse och huserar de närmsta två veckorna på Ålands Hav och i Stockholms skärgård.
Det känns alltid så tomt när han åkt!
Dessutom är det lite andra saker som tynger mig, som jag försöker att inte tänka på, men som tyvärr finns i mina tankar hela tiden.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken och hur jag ska komma på andra tankar.
Jag försöker intala mig att allt kommer att ordna sig, men hur länge har jag inte tänkt det?
Jag vill så gärna och så blir det....ingenting! :(
Tusan vad livet är orättvist!
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om gårdagen.
"Järngänget" hade lite middag, den här gången var vi i Vandö.
Kvällen började bra och vi hade jättetrevligt och skrattade mycket och framför allt så åt vi jättegott!
Men timmarna gick och vissa fick kanske lite för mycket att dricka. Jag var nykter hela kvällen och körde hem.
Vid 1-tiden på natten började hela festen spåra ur tyvärr, folk blev arga, ledsna och nånting hände med allas humör. Jag tänker inte gå in mera på vad som hände, men eftersom jag var nykter så kanske jag har ett annat perspektiv på allt som hände.
Visst, allt redde ju upp sig, men jag kan ändå inte låta bli att känna lite oro och känna mig lite dämpad idag.
Det är synd när det blir som det blev igår!
Vi som hade så trevligt!!!
...bättre! Men inte är det helt bra!
Gick hem lite tidigare från jobbet. Tog en pandolhot när jag kom hem och lade mig på soffan där jag somnade en liten stund. Efter lite god middag så kände jag mig lite bättre så jag gjorde programbladen färdiga inför lördagen.
Har även provat klänningen som kommit tillbaka från sömmerskan och testat hur det ser ut med halsbandet jag ska ha.
Nu är allt under kontroll och jag känner mig inte ett dugg nervös. Men alla frågar hela tiden om jag är.
Fråga mig på lördag så kanske ni får ett annat svar, men just nu känner jag mig lugn.
På lördag blir jag fru!
Äntligen! :)
Dock har jag blivit förkyld och det var ju inte riktigt vad jag tänkt mig!
Just nu känns det väl ganska bra och blir det inte värre än såhär så kan jag stå ut med det.
Det är bara så himla typiskt!
Nåja, jag försöker att tänka positivt!
Om jag nu äntligen gifter mig så vill jag ju att dagen ska vara perfekt!